باید صبور DN مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز پیش
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

باید صبور DN مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز پیش

باید بیمار دیابتی Nephropahy مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز قبل از آن؟ برای این سوال، پاسخ مثبت است. با توجه به عوارض ناشی از علایم قلبی عروقی و اورمی، بیمار DN باید دیالیز زودتر است.
چه زمانی باید DN بیمار به دیالیز؟
به طور کلی، تنها زمانی که فراز CCR به 15-20ml / دقیقه، بیمار نیاز به شروع دیالیز. با این حال، در صورتی که مشکلات گوارشی آشکار، فشار خون بالا یا شکست قلبی کنترل نشده، آنها باید دیالیز زودتر است.
چه تفاوت همودیالیز و دیالیز صفاقی بیمار DN است؟
برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ناشی از DN، میزان بقای همودیالیز و دیالیز صفاقی مشابه هستند، اما آنها میزان بقای کمتر از بیماران دیگر. علت اصلی مرگ و میر در نارسایی کلیه DN عوارض قلبی و عروقی است.
همودیالیز سود برای کنترل قند خون است، اما خوب است برای کنترل عوارض قلبی و عروقی است. با توجه به عروق، ایجاد عروق و یا فیستول وریدی سخت است. در حالی که در طول دیالیز صفاقی، سطح قند خون را سخت به کنترل شود.
بنابراین در صورتی که بیماران مبتلا به بیماری قلبی کرونری و سکته مغزی، آنها می توانند دیالیز صفاقی را انتخاب کنید؛ اگر سطح قند خون خود را شنیده است به کنترل شود، آنها باید همودیالیز است. و با کنترل قند خون بعد از پیوند کلیه مشکل سخت در حال حاضر، به پیوند کلیه و لوزالمعده در همان زمان برای حل این مشکل مفید هستند.
اگر شما سوال دیگری در مورد درمان نفروپاتی دیابتی و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: